‘Buiten gebeurt het!’ laat studenten leren in en van de natuur

De zomer had Nederland al aardig in zijn greep toen de HU-studenten van ‘Buiten gebeurt het!‘ hun eindpresentaties gaven in de Botanische Tuinen. Niet alleen de eindexpo maar ook alle lessen speelden zich buiten af, in de natuur. Hoe kwam docent Nanda Vrielink op het idee?