De overgang: een periode in het leven van vrouwen waar nauwelijks over gesproken wordt. Terwijl elke vrouw de overgang doorgaat. Voor veel vrouwen is dat op het hoogtepunt van hun carrière; een periode waarin zij nog volop aan het werk zijn.
Hoe ervaren vrouwen deze fase in de context van het werk? Hoe gaan zij om met verschijnselen van de overgang gedurende hun werk? Welke rol speelt de werkcontext in hanteren van overgangsverschijnselen? Deze en andere vragen stonden centraal in het onderzoek naar werkende vrouwen in de overgang.
Op 11 april 2019 presenteren wij de uitkomsten van ons onderzoek. Je bent van harte welkom. Meld je hier aan (als HU-medewerker) voor dit middagsymposium.
Datum: 11 april 2019 van 13.30-16.30 uur
Inloop: 13.30-14.00 uur
Locatie: theaterzaal Padualaan 99
Patricia Wijntuin, mede namens
Josje Dikkers, Noort van Amsterdam en Anna Aalten
beste Patricia,
dat klinkt super interessant.
Ik ben alleen donderdag in het buitenland.
Het zou mooi zijn als je dit nog een keer in de avond zou organiseren gezien mijn studie en werk.
Komt er nog een vervolg? of een herhaling?
succes donderdag!!
groetjes Mieke van den berkmortel
Dag Mieke,
Dank voor jouw reactie. Er zijn meer mensen die donderdag niet kunnen.
Ik zal jouw verzoek met mijn collega-onderzoekers en met de personen die de voorstelling maken en spelen bespreken. Misschien kunnen een avond organiseren waarin de voorstelling centraal staat. Na de voorstelling kunnen wiij met de spelers, publiek en onderzoekers doorpraten over het onderzoek. Een en andere is natuurlijk afhankelijk van hun tijd en een geschikt moment.
Gr,
Patricia Wijntuin